דואתלון כפר אוריה 2017

דואתלון כפר אוריה

השלמת גן המשחקים ועוד

תושבים יקרים,

הדואתלון חוזר!

ביום שישי 21.4.2017 יוזנק הדואתלון המסורתי של כפר אוריה בפעם החמישית עם מקצים של ריצה ו/או רכיבת אופניים המתאימים לכל הרמות.

קישור להרשמה: לחצו כאן.

הדואתלון ייערך בשעות 07:00-12:30. מתחם הזינוק והסיום יהיה סביב מגרש הספורט במרכז המושב, עם הפנינג לכל המשפחה ומתנפחים לילדים מכל הגילאים.

מחיר ההרשמה הוא 50 ₪ למבוגר ו-30 ₪ לילד. המחיר הינו מחיר עלות, וכל משתתפ/ת יקבל חולצה איכותית, מספר חזה, מדליה, וכיבוד בתחנות הרענון.

חובה להירשם ולשלם מראש עד יום חמישי 30.3 כדי להבטיח חולצה במידה המתאימה.

הדואתלון הוא פרויקט קהילתי עבור המושב, על ידי תושבי המושב. לצורך כך, דרושים מתנדבים רבים כמו בשנים קודמות. כל מי שיכול לסייע בימים לפני האירוע או ביום האירוע, מתבקש ליצור קשר עם מיטל פיין בטלפון 052-2447953.

דואתלון כפר אוריה 2017

התקנת גן המשחקים החדש

במהלך השבוע תיערך התקנת גן המשחקים החדש. למען הבטיחות אנו מבקשים מההורים להנחות את ילדיהם להימנע מלשהות באזור ההתקנה עד השלמת העבודות.

פרוייקט גן המשחקים דרש שעות רבות של תכנון, עבודה וביצוע על ידי מתנדבים מכל רחבי המושב, וזאת תחת מגבלות תקציביות, עמידה בתקנים מחמירים וחשיבה טופוגרפית תוך ניצול הקרקע בלווי אדריכל נוף.

תודה מקרב לב לכל מי שנעתרו להזמנות להשתתף בתהליך. אנחנו מקווים ומתכננים לחנוך את הגן החדש עוד בטרם החג.

פחי אשפה גדולים

השבוע הוחלפו בשיתוף עם המועצה פחי אשפה קטנים בפחי אשפה גדולים. הדבר יצמצם את כמות הפחים בצורה משמעותית ויגרום לאי הפיכתם על ידי הכלבים. כמו כן, תכולתם גדולה יותר.

כרגע הפרוייקט בוצע באיזור מבית הכנסת ולמטה, כך שהרחוב הרבה יותר אסתטי. אנו נעקוב אחרי תוצאות המהלך.

בברכה,
חברי ועד כפר אוריה