עדכון בנושא תעריף מס מקומי ופעילות נוער במושב

החלטת המועצה לגבי מס מקומי

וגם פעילות של בני הנוער והילדים במושב

תושבים יקרים,

החל משנת 2015, המיסים המקומיים שאנו משלמים עומדים לעלות, על פי החלטת המועצה האזורית והנחיית משרד הפנים. מיסי הועד היו בין הנמוכים במועצה והם יעמדו מהשנה הבאה על הרמה המקובלת במועצה.

כולנו מבינים את הקושי הנובע מהכבדת נטל המס על התושבים. עם זאת, אנו מקווים שמעז יצא מתוק, שכן העלאת התעריפים תאפשר לטפח את חזות המושב ולשפר את חיי התושבים.

שיתוף התושבים

ביום ה', ה-25 בדצמבר 2014, תיערך בבית העם אסיפת תושבים, שבה הוועד יסכם את שנת הפעילות הראשונה ויציג את התקציב והתכניות לשנת 2015.  בנוסף יתקיימו שולחנות עגולים בנושאים הרלבנטיים לחיי הקהילה של כפר-אוריה. כולם מוזמנים לקחת חלק.

הודעת המזכיר

הריני להביא לידיעתכם, כי בשנת 2015 מס הועד המקומי יעמוד על 17.18 ₪ למ"ר לשנה.

 ביולי 2014 זומנו חברי הועד המקומי לשימוע במועצה האזורית, בעקבות בדיקה שערך מבקר המועצה, ומצא שלאורך השנים מס הועד המקומי לא עודכן על פי ההצמדות הקבועות בחוק.

נתבקשנו על ידי המועצה לתקן את הדרוש ולגבות סך של 17.18 ₪ למ"ר לשנה החל מינואר 2015.

כפי שמופיע מהפרוטוקול המצ"ב התנגדנו להחלטה, אך קיבלנו הנחייה ברורה וכך נעשה.

בתקציב שיתקבל נעשה למען הישוב כפי שהתחייבנו, ובחודש הקרוב יפורסם התקציב ועיקרי תכנית העבודה לשנת 2015 במושב.

פעילות נוער וילדים

בני הנוער במושב מזמינים את תלמידי כיתות ד' עד י"ב להפנינג, שיתקיים ביום שלישי הקרוב בשעה 16:30 במגרש הכדורגל, מצפים לראותכם!

אתר אינטרנט מחודש

כחלק מן המאמץ להגביר את השקיפות והשיתוף במידע לגבי כל הנעשה במושב, אנו מחדשים את פעילות אתר האינטרנט של המושב (על ידי מתנדבים) ונעלה לשם את העדכונים השבועיים ומידע נוסף. אתם מוזמנים לבקר בו: www.KfarUria.com.

בברכה,
חברי ועד כפר אוריה

פרוטוקול שימוע בנושא מס מקומי כפר אוריה