מועדון הותיקות של כפר אוריה

שינויים בתכניות כבר מחר

מרכז חוגים חדש ועוד מן הנעשה בכפר אוריה

תושבים יקרים,

פעילות מקסימה לכבוד ט"ו בשבט – מחר (יום שישי)

לאור מזג האויר הסוער שצפוי בשבת, המרנו את הפיקניק (שלא ייערך) לפעילות יצירה מקסימה, מעשירה ויצירתית של חומרים מהטבע באווירת חג, והכל בתוככי בית העם המחומם.

כל התושבים, בוגרים וילדים, מוזמנים מחר, יום שישי, 22.1.2016 בשעה 12:45. משך הפעילות כשעתיים, עם צוות הדרכה של חברת "ראש בראש", והיא מתאימה לכולם – גדולים וקטנים! תוצרים מקסימים מובטחים.

טו בשבט ראש בראש
משתלה ניידת בכפר אוריה – גם מחר (יום שישי)

בזמן שהילדים עסוקים ביצירה, ההורים מוזמנים למשתלה… המשתלה הניידת של גבעת ברנר מגיעה למושב ומציעה כל מה שצריך לגינה ממש כאן אצלנו ובהנחה מיוחדת של 10%. יום שישי, 22.1.2016, על המדשאה מול המכולת בשעות 10:00-13:00.


סיכום האסיפה השנתית

תודה ענקית! ערב נהדר השבוע בבית העם עם עשרות מתושבי כפר אוריה. סיכמנו פעילות והישגים של השנה החולפת, סקרנו תכניות לשנה הקרובה והזמנו עוד להצטרף לעשייה. זה הבית שלנו, ממשיכים יחד בתנופה!

ברצוננו להודות למי שהגיע ונטל חלק במפגש – יש המון תכניות לשנה הקרובה ואנו קוראים לכל אחד ואחת להגיע ולהצטרף לוועדות השונות. ערב הוועדות הבא יפורסם בזמן הקרוב.

מפגש תושבים כפר אוריה 20.1.16 - צלי
אות המתנדב מוענק לצלי

מפגש תושבים כפר אוריה 20.1.16 2 3 מפגש תושבים כפר אוריה 20.1.16

מפגש תושבים כפר אוריה 20.1.16 2

חדשות טובות: מרכז יד חריף מוזיקה ומחול בכפר אוריה

לאחר מאמצים רבים ובחינת המתקנים הנמצאים במושב, התבשרנו השבוע שבמושב שלנו תיפתח השלוחה למוזיקה ולמחול של יד חריף – מרכז התרבות של מטה יהודה. אנו כמובן נהנה מפעילות קבועה ויציבה של מערך חוגים איכותיים כולל כל האביזרים (כלי נגינה ועוד) וכל זאת כבר בתחילת השנה הבאה.

בחודשים האחרונים השתתפנו במספר פגישות במחלקת התרבות במועצה האזורית בנושא פתיחת שלוחת חוגים של יד חריף באזור שלנו, כלומר ישובי כביש 44 וכביש 3. שלוחה זו תיווסף לשתי השלוחות הקיימות באזור ההר ובאזור עמק האלה.

נמשיך ונעדכן על ההיערכות לכך ובינתיים יד חריף מתחיל בקונצרט הראשון שלו ובמופע המחול כבר בחודש הבא בבית העם שלנו.

מופע צלילים ומחולות אצלנו במושב

ביום רביעי, 10.2.2016, בשעה 17:30 ייערך בבית העם מופע "צלילים ומחולות" בביצוע הרכבים מוסיקאליים ולהקות המחול של יד חריף. כולם מוזמנים!

הזמנה לצלילים ומחולות כפר אוריה (1)

שעת סיפור נמשכת – עם הפתעה

מדי יום חמישי, בשעה חמש אחר הצהריים, נערכת בספרייה המחודשת והנעימה של כפר אוריה שעת סיפור לקטנטנים – כל הילדים מוזמנים. בדרך כלל מקריא את הסיפור אחד ההורים, אך היום ריתקה את הקטנטנים דווקא אחת הילדות…

נטע זאבי המקסימה מקריאה סיפור לקטנטנים
נטע זאבי המקסימה מקריאה סיפור לקטנטנים

שיפוץ ציור הקיר בבית העם

בהמשך לעדכון משבוע שעבר, כולם מוזמנים להציץ בבית העם, שם החל השבוע שיפוץ היסטורי של ציור הקיר הגדול בישראל.

שיפוץ ציור הקיר כפר אוריה

מועדון הוותיקים שב לפעולה

לסיום, מועדון הוותיקים של המושב שב לפעילות והוותיקות ביקשו להעלות תמונה ולשלוח ד"ש:
מועדון הותיקות של כפר אוריה
בברכה,
חברי ועד כפר אוריה