ומה אלה? צבי מים בנחל מדרום מערב לכפר אוריה. בשביל להוסיף קצת צב(ע)

קול קורא להגשת הצעה להפעלת צהרונים בכפר אוריה

תושבים יקרים,

הועד מוניציפאלי, בהובלת ועדת חינוך של כפר אוריה, מזמינה בזאת להגיש הצעה עבור הפעלת שני צהרונים בגן אתרוג ובגן ערבה בישוב כפר אוריה למשך שנה"ל תשע"ז בלבד!

נבקש להודות לעוסקים בנושא, בהתנדבות מלאה, כדי לקדם את מערכת החינוך במושב. תודה!

תהליך בחירת מפעילי הצהרונים

הקול הקורא נכתב לאור העובדה שמספר גני הילדים צומצם מ-3 גנים לשניים וכי ועדת חינוך מצאה לנכון כי שלושת מפעילות הצהרונים כיום בכפר הינן טובות וראויות להמשיך ולהפעיל את הצהרונים.

הורי הגן הם אלו שיצביעו לאחת מבין שלוש המפעילות. כלומר הורי גן אתרוג יבחרו את המפעילה המועדפת עליהם מבין השלוש והורי גן ערבה יבחרו את המפעילה המועדפת עליהם מבין השלוש. כל מפעילת צהרון יכולה לזכות בהפעלת צהרון אחד בלבד. במקרה שמפעילה אחת תזכה בהפעלת שני צהרונים היא תפעיל את הצהרון הראשון שבחרה בתעדוף.

ההצעה פורסמה ביום שני ה 25/7/2016  במזכירות כפר אוריה.

יש להגיש את חלק ב' המצ"ב למסמך "הצעה להפעלת צהרון בכפר אוריה" למזכיר הישוב עד יום שלישי  ה 2/8/2016. תיקון מחיר יש להגיש עד יום שלישי ה 3/8/2016 בשעה 10:00 בבוקר.

המסמך המלא על כל חלקיו ניתן לעיון במזכירות המושב, ועל ידי לחיצה על הקישור הבא:

קול קורא להפעלת צהרונים – יולי 2016

תהליך הצבעת ההורים

לאחר הגשת ההצעות במועד הנקבע, יועברו לכל ההורים הרשומים לגני הילדים, אתרוג וערבה ההצעות להפעלה שמולאו על ידי המפעילות (חלק ב') וכן חלק א' שכולל את הנחיות ועדת חינוך להפעלת הצהרונים בכפר. להורים תפתח הרשמה מקוונת והורי כל גן יבחרו את מפעילת הצהרון המועדפת. עבור כל ילד בגן תהיה להורים זכות הצבעה אחת, כך שהורים שיש להם שני ילדים באותו גן יקבלו פעמיים זכות הצבעה. להורים יינתנו 3 ימים להצביע. מיום חמישי ה-4/8/2016 ועד יום ראשון ה 7/8/2016, ביום זה בשעה 10:00 תסגר ההצבעה. מזכיר המושב ירכז את תוצאות ההצבעה ויעדכן את המתמודדות בהפעלת הצהרונים וכן את ההורים בתוצאות ההצבעה.

עלות הצהרון שתוגש בהצעה על ידי מפעילות הצהרון, תחשף בפני המשתתפות שהגישו מחיר גבוה יותר, על מנת לאפשר להן להשוות את המחיר.

נרשמתם כבר לגנים?

וועדת חינוך מבקשת מכל מי שנרשם לגני המועצה ליצור עימה קשר במייל עם קבלת השיבוץ לגנים ב 1 באוגוסט לכתובת: sari.rotem@gmail.com

אנא שילחו שם הילד או הילדה, הגן אליו שובצו, מיילים וטלפונים של ההורים. מודים מראש על שיתוף הפעולה!

בכל שאלה מוזמנים לפנות לנציגות הוועדה:
שרי מריל      0528456564
דנה בסיל        0503560560

שיהיה לכולם בהצלחה!

בברכה,
חברי ועד כפר אוריה

ומה אלה? צבי מים בנחל מדרום מערב לכפר אוריה. בשביל להוסיף קצת צב(ע)
ומה אלה? צבי מים בנחל מדרום מערב לכפר אוריה. בשביל להוסיף קצת צב(ע)